Berner-debat.dk
Berner-debat.dk
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password

Dit banner her? Kontakt pbirch@post5.tele.dk

Alle Fora
 Berner-debat
 Spørg om råd
 Hvor gammel skal tæven være før hun må få hvalpe?
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

LindaRO

Denmark
posteringer 2

Skrevet - 03/09/2010 :  13:15:52  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej med jer.

Det er rigtig rigtig lang tid siden, jeg har været herinde.. Så det er da hyggeligt igen, at kigge forbi

Når jeg ville egentlig bare høre jer, hvor gammel en berner sennen tæve skal være, når hun første gang skal have hvalpe??

Jette

posteringer 469

Skrevet - 03/09/2010 :  15:11:21  Vis profil  Besøg Jette's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej Linda
Du kan se at tæver skal være 22 måneder inden de parres her: http://www.dbsk.dk/ vælg "avl" og vælg "klubbens regler for avl".
Birgitte Shjødt anbefaler at tæven får sit første kuld inden hun er 3 år. Det er naturligvis muligt at få det første kuld senere, men bækkenet skulle være mere føjeligt inden 3 års alderen.

KH Jette

Følg med i vores hundeverden på www.bernerdotte.dk
Til toppen af siden

senmart

posteringer 7

Skrevet - 03/11/2010 :  14:08:21  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Linda
Ja det er rigtigt inden tæven er 2 år er en god start.Måske er det en god ide at få tæven HD fotograferet inden, så du ved status. Hilsen Linda
Til toppen af siden

Elton

Denmark
posteringer 257

Skrevet - 03/11/2010 :  14:51:07  Vis profil  Besøg Elton's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ja man kan vel ikke drømme om at lave hvalpe på en tæve, der ikke er fotograferet. Det er vel lige så sikkert som amen i kirken - er det ikk?????

Hilsner Lone

www.bernerliv.blogspot.com

Til toppen af siden

senmart

posteringer 7

Skrevet - 03/12/2010 :  11:40:03  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Lone
Jeg møder da stadig folk på trænings pladserne og til udstillingerne der ikke ved at hundene skal være HD fotograferet hvis man skal ham stambogs ført de små pus, derfor egentlig bare et godt råd. Men det har du åbenbart ikke prøvet. Linda
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Berner-debat.dk © Berner-debat.dk Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000